Telefon ikon

Hívj minket!

+36 70/422-3976

Térkép ikon

Látogass el hozzánk!

4400 Nyíregyháza, Szarvas u. 28.

H - P: 08:00 - 17:00 | Sz: 08:00 - 12:30

Kiszállítás ikon

GLS csomagpontra szállítás ára: 1,850 Ft

Hűségprogram ikon

Regisztrálj hűségprogramunkba!

REGISZTRÁCIÓ

Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2021. április 19. napjától

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Fogyasztó/Vásárló a Webshop használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:


 

I. Alapvető rendelkezések

I.1. Vállalkozás/Eladó/Társaság adatai:

Tevékenységét engedélyező hatóság neve és az engedély száma: Nyíregyháza Megyei Jogú Polgármesteri Hivatala Hatósági Főosztály Igazgatási Osztály, E-16.828/2018. Cégünk tárhely szolgáltatójának neve, címe, telefonos elérhetősége és elektronikus levelezési címe: Magyar Hosting Kft., 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22., +36 1 700 2323, info@tarhely.com

 

I.2. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a PARE Bt. által üzemeltetett https://szaloncikk.hu/webaruhaz webshop (a továbbiakban: Webshop) online áruházban történő vásárlás vásárló és egyéb látogató (továbbiakban: Vásárló) általi feltételeit.

A Webshop használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják. A Vásárló a Webshop használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben, illetve a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatóban foglaltakat.

 

I.3.  Irányadó jogszabályok:

 

I.4.  Vállalkozás jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Webshop felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezéseket a Vásárlónak el kell fogadnia a Webshop felületén erre biztosított platformon. 

I.5. Vállalkozás semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.


 

II. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

 

II.1. A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.

 

II.2. Tájékoztatás az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközökről: 

A Vásárló által rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. 

 

II.3. Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

Hibás ár feltüntetése esetén a Vállalkozás felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

 

III. Regisztráció és Vásárlás

 

III.1. A Vásárló megérkezik a weboldalra - https://szaloncikk.hu/- .

A Vásárló kiválasztja a terméket -A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, ismertetőjét, árát. A Vásárlónak a vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!-

A kiválasztott terméket a Vásárló behelyezi a kosárba. Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, tovább böngészhet a termékek között.

Amennyiben le szeretné adni megrendelését, akkor rákattint a kosár gombra. A kosár menüponton belül tudja ellenőrizni kosara tartalmát. Amennyiben nem módosítja a kosara tartalmát, akkor tovább tud lépni a Megrendelés oldalra. Ezen az oldalon tudja megadni a vásárláshoz szükséges adatait, vagy át tud lépni a bejelentkezés/regisztráció oldalra.

Ezen az oldalon eléri az ÁSZF-et, és azt, hogy vásárlásának adatai kizárólagosan az ügymenet végrehajtásához szükséges ideig tárolódnak, vagy tud dönteni a gyors fióklétrehozásról is.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy vásárlása fizetési kötelezettséggel jár. A Vásárló ki tudja választani a fizetési módokat.

Véglegesíteni tudja megrendelését a "Megrendelés elküldése" gombbal.

Megrendelés elküldését követően egy automatikus email érkezik a Vásárló által megadott e-mail címére, amivel a rendszer nyugtázza, hogy a megrendelése beérkezett.

A weboldal üzemeltetői ezután az adminisztrációs felületen tudják nyomon követni a rendelést, GLS címke generálás, stb.

A GLS címke generálása során egy értesítő e-mail kerül megküldésre a Vásárló részére.

Egy külön e-mailben az ÁSZF PDF formátumú példánya, és amennyiben gépet vásárolt, akkor a hozzá tartozó garancialevél is megküldésre kerül.

 

III.2. A weboldalon leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és az Eladó közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja, így az utólag nem megtekinthető és nem hozzáférhető. 

A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.

A megrendelések leadása kizárólag a Weboldalon, elektronikus úton lehetséges és csak házhozszállítással. A megrendelt termék személyes átvételére az Eladó nem biztosít lehetőséget.


 

IV. VÁSÁRLÁSI ÉS SZÁLLÍTÁSI TUDNIVALÓK

IV.1. Szállítással kapcsolatos információk:

Amennyiben a megrendelés munkanapon 13:00 előtt megérkezik a Vállalkozás rendszerébe, úgy - amennyiben a következő nap munkanap - már a Vásárlónál lesz a csomag másnapra, melyet a GLS csomagszolgálat szállít ki, mely ingyenes, ha 35.000 Ft feletti értékben rendel a Vásárló a Vállalkozótól, egyéb esetben a szállítás díja: 1.850 Ft.

Szállítás előreutalással és utánvéttel (készpénzes és bankkártyás fizetés a futárnál lehetséges) vehető igénybe, mely súlytól és távolságtól függetlenül fix 1.850 Ft, 35.000 Ft alatti vásárlás esetén!

Házhozszállítást a Crystal Nails és a BrillBird termékekre vonatkozóan csak és kizárólag Magyarország területén belül végez Társaságunk.

Magyarország területén kívülre történő szállítási díjainkról tájékozódjon a Kapcsolati oldalon található elérhetőségek egyikén.

 

IV.2. Fizetéssel kapcsolatos információk:

Fizetési módok: előreutalásos és utánvétes (készpénzes és bankkártyás kiegyenlítés a futárnál lehetséges) fizetés.

Amennyiben Felek nem állapodnak meg kifejezetten valami másban, a számlákat legkésőbb a szállítás időpontjában kell kiegyenlíteni.
Késedelem esetén a Vásárló olyan késedelmi kamatot köteles megfizetni, amelynek összege a Magyar Nemzeti Bank jegybanki alapkamatának kétszerese. A fizetési határidő utolsó napjának elteltével a késedelem figyelmeztetés nélkül is, automatikusan bekövetkezik.
Vásárló nem jogosult a webshop üzemeltetőjének követeléseit bármilyen jogalapú, állítólagos ellenigényekkel elszámolni, beszámítani.
Az árak mindig Ft-ban értendők és magukban foglalják a törvényes ÁFÁ-t, valamint az esetleges további adókat.


 

V. Értékesítés után ügyfélszolgálati és egyéb szolgáltatások

A megrendelést követően, valamint egyéb felmerülő kérdés, probléma esetén a Vállalkozás az alábbi elérhetőségeken keresztül áll a Fogyasztó rendelkezésére:


 

VI. JÓTÁLLÁSI JOGOK

VI.1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szerint:

 

VI.2. A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

 

E határidők elmulasztása – „A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta” kivétellel - jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

 

VI. 3. A vállalkozás az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (továbbiakban: 1. sz. Korm. rendelet) előírásainak megfelelő jótállási jegyet elektronikus úton is átadhatja a fogyasztó részére. A fogyasztó részére elektronikusan átadott számla jótállási jegyként akkor fogadható el, ha tartalma megfelel az 1. sz. Korm. rendelet jótállási jegyre vonatkozó előírásainak is. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton való átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon köteles. Ha a vállalkozás a jótállási jegyet elektronikus dokumentumként nem közvetlen megküldéssel adja át, hanem letöltést biztosító elérési cím formájában bocsátja azt a fogyasztó rendelkezésére, akkor az elektronikus jótállási jegy letölthetőségét a jótállási idő végéig nem szüntetheti meg, a letöltési cím elérhetőségét biztosítania kell. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton történő átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon köteles.

 

VI. 4. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részérevaló átadását követőenlépett fel, így például, ha a hibát

 

VI. 5. Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez főződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. 

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

 

VI. 6. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját,

b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá

c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját.

Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

 

VI.7.

 

VI. 8. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (továbbiakban. NGM rendelet) 6.§ (1) bek. szerint a Kijavításra vagy – az NGM rendelet 4. § (5) bekezdése szerinti esetben - a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni

a) a fogyasztó nevét és címét,

b) a dolog azonosításához szükséges adatokat,

c) a dolog átvételének időpontját, továbbá

d) azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti.

(2) bek. alapján az (1) bekezdésben előírtak a szavatossági vagy jótállási igényről felvett jegyzőkönyvben is teljesíthetők.

(Ha a fogyasztó szavatossági és jótállási igényének megítéléshez szakvélemény beszerzése szükséges, a szakvélemény kötelező tartalmi elemeit az NGM rendelet 1. melléklet tartalmazza.

 

VI. 9. Ha a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről. A javítószolgálat köteles igazolható módon a vállalkozást értesíteni a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről.

A javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül:

a) ha az ingó dolog első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy az ingó dolog nem javítható;

b) ha az ingó dolog javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, a javítás várható idejéről;

c) ha az ingó dolog javítása nem lehetséges harminc nap alatt.

A javítószolgálat a kijavítást az NGM rendelet 5. §-ban előírtak betartásával köteles elvégezni.

 

VI. 10. 


 

VII. Kellékszavatosság és termékszavatosság

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szerinti rendelkezések alapján:

 

VII. 1. Kellékszavatosság (Ptk. 6:159. § - 6:167. § )

             a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése   lehetetlen, vagy      ha az a     kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne,           figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog           teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

             b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja        vagy mással            kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e         kötelezettségének – a             kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható  rendeltetésére figyelemmel - megfelelő   határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni – az előbb rögzített feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a      jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

 

VII. 2. Termékszavatosság (Ptk. 6:168. § - 6:170. §)

             a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

             b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

             c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.


 

VIII. Fogyasztók elállási és felmondási jogával kapcsolatos tájékoztatás

- A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 2. sz. Korm. rendelet) alapján-

 

VIII. 1. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog (2. sz. Korm. rendelet 20. §)

 

             a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

             aa) a terméknek,

             ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az   utoljára

             szolgáltatott terméknek,

             ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

             ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

             a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

             b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

             számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

 

 

VIII. 2. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatás elmulasztásának jogkövetkezménye

 

VIII. 3. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

 

VIII. 4. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén

 

VIII. 5. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

 

VIII. 6. A fogyasztót megillető elállási  jog alóli kivételek

 

A fogyasztó nem gyakorolhatja a határidőn belül történő indokolás nélküli elállási vagy felmondási jogát:

 

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából, úgy az elállási/felmondási jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

 

IX. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

IX.1. A Fogyasztó a terméket, illetőleg Társaságunk tevékenységét illető kifogásait (panaszát) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el, jelentheti be hozzánk:

 

IX.2. A Fogyasztó elsősorban írásban – postai vagy elektronikus úton - közölheti Társaságunkkal panaszát.

Azonban lehetőség van a szóbeli panasztételre is személyesen a 4400 Nyíregyháza, Szarvas u. 28. sz. alatti üzlethelyiségben, ahol a szóbeli panaszt Társaságunk haladéktalanul kivizsgálja, és lehetőség szerint orvosolja.

Társaságunk a panaszt egyedi azonosítószámmal látja el a telefonon közölt szóbeli panasz esetén. 

Az írásbeli panaszt Társaságunk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban – amennyiben postai úton érkezett a panasz, úgy postai úton, amennyiben elektronikus úton érkezett a panasz, elektronikus úton - megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Társaságunk álláspontját köteles megindokolni. 

Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Társaságunk a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére, személyes jelenlét esetén azt helyben átadja. Az elektronikus úton érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére.

Társaságunk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válaszunk másolati példányát 5 évig megőrzi, a hatóság ellenőrzése esetén annak kérése felmutatja. 

 

IX.3. Abban az esetben, ha Társaságunk és a Fogyasztó közötti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, úgy hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti a következők szerint:

             Az általános fogyasztóvédelmi hatóságként az illetékes kormányhivatal jár el, melyekről bővebb információ az alábbi internetes               oldalon található: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

A békéltető testület eljárásának fő célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítése érdekében az ügy eldöntése. 

Bővebb információ a Békéltető Testületekről és a területileg illetékes Békéltető Testületekről:

             https://bekeltetes.hu/

             https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 420-180

Honlap cím: www.bekeltetes-szabolcs.hu

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Az uniós online vitarendezési (OVR) platform - mely az Európai Bizottság által működtetett - célja, hogy a vitarendezés lehetőségét biztosítva biztonságosabbá és tisztességesebbé tegye az online vásárlást.


 

X. Adatvédelem

A weboldal adatvédelmi tájékoztatója elérhető az alábbi oldalon:

https://szaloncikk.hu/adatvedelmi-tajekoztato


 

XI. Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) értelmében a weboldal szerzői jog védelem alá esik, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján „A szerzői jogi védelem alapján a szerzőnek kizárólagos joga van a mű egészének vagy valamely azonosítható részének anyagi formában és nem anyagi formában történő bármilyen felhasználására és minden egyes felhasználás engedélyezésére.”

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021. április 19.